Verzending en Bezorging
GRATIS VERZENDING
W bieden gratis verzending vanuit onze magazijnen in Azië door ePacket of EMS en in de VS door USPS.
VERZENDING NAAR MEER DAN 200 LANDEN
We zijn er trots op internationale verzenddiensten aan te bieden. Er zijn echter een aantal locaties waar we niet naar kunnen verzenden. Als u toevallig uit een van die landen komt, nemen wij contact met u op.
VERLOREN/ONTBREKENDE PAKKETTEN
All-Products is niet aansprakelijk als het verkeerde adres wordt geplaatst tijdens het afrekenproces. Zorg ervoor dat uw factuur- en verzendadres correct is voordat u uw bestelling verwerkt. Als we een fout hebben gemaakt, nemen we de verantwoordelijkheid volledig op ons voor de oorspronkelijke bestelling die kosteloos voor u is gemaakt.
Douane
Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele aangepaste kosten zodra de artikelen zijn verzonden. Door onze producten te kopen, stemt u ermee in dat een of meer pakketten naar u worden verzonden en kunnen aangepaste kosten worden ontvangen wanneer ze in uw land aankomen.
VERZENDTIJD
De verzendtijd verschilt per locatie. Dit zijn onze schattingen:
Locatie |
*Geschatte verzendtijd |
Verenigde Staten |
8-14 Werkdagen |
Canada, Europa |
8-15 Werkdagen |
Australië, Nieuw-Zeeland |
8-15 Werkdagen |
Midden- en Zuid-Amerika |
10-20 werkdagen |
Azië |
8-15 Werkdagen |
Afrika |
15-30 werkdagen |
Maximale levertijd – 45 werkdagen.
*Dit is exclusief onze 2-5 dagen verwerkingstijd.
*Alle verzendtijden zijn exclusief inklarings-/douanevertragingen
TRACKING-INFORMATIE
U ontvangt een e-mail met een volgnummer zodra uw bestelling is verzonden, maar soms als gevolg van gratis verzending tracking is niet beschikbaar.
MIJN TRACKING ZEGT: "GEEN INFORMATIE BESCHIKBAAR OP DIT MOMENT".
Voor sommige rederijen duurt het 2-5 werkdagen voordat de tracking informatie wordt bijgewerkt op het systeem. Als uw bestelling meer dan 5 werkdagen geleden is geplaatst en er nog steeds geen informatie is over uw volgnummer, neem dan contact met ons op.
WORDEN MIJN ARTIKELEN IN ÉÉN PAKKET VERZONDEN?
Om logistieke redenen worden artikelen in dezelfde aankoop soms in afzonderlijke pakketten verzonden, zelfs als u gecombineerde verzending hebt opgegeven.
Als u nog andere vragen heeft, neem dan contact met ons op en wij zullen ons best doen om u te helpen.